tirsdag 12. oktober 2010

Lampe jakt endelig over?


Bohus


Siden den siste katalogen fra Bohus kom ut har jeg vært på utkikk etter lampen på det øverste bildet. Endelig kom jeg i en butikk som hadde fått den inn, damen var behjelpelig å hentet den på lageret siden de ikke hadde fått hengt den ut. Yes, tenkte jeg. 2 slike blir perfekt over kjøkken øyen. Og så til en bra pris.
Så kom hun med den, det bare datt ut av meg;SÅÅÅÅ liten!!
Damen lo litt også; ja ikke det du hadde sett for deg etter å sett i katalogen?
Lampen er ikke sælig større enn en liten godis skål.
Så jeg gikk skuffet derfra. Jakten fortsetter på de riktige lampene.

Må si til den prisen var den litt "dyr"

Klem fra Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Fjusk g fanteri!!!!!! *lol*
    Lampen ser jo sååå kjempefin ut ... synd den var så liten da :/
    Bor du i nærheten av Living...evt se på hjemmesiden deres...de hadde noen greier i katalogen sin de også ikke helt ulikt denne...tør aldeles ikke våge meg til å estimere størrelsen siden kataloger tydeligvis lyver...men du kan jo evt sjekke dem ut...mange tøffe :)))
    Lykke til videre med jakten - det ordner seg til slutt :)
    Tove:)

    SvarSlett
  2. Lykke til med lampejakten!! Jeg er selv på jakt!
    Jeg jakter på bloomingville!! :)

    Ha en fin dag!!

    mvh Bergfrua

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...