lørdag 30. oktober 2010

Hurra for deg som fyller ditt år:-)









Foto: Elisabeth

Tusen takk til deg som ble med på spøken min, Husbonden lo godt.
Det var ikke mange som ble med men nok til å skjønne det var noe tull
og i tillegg til Facebook hilsningene er det nok å
lese igjennom:-) ......hihi

Han vet jeg bruker å finne på noe tull.....moroklump jeg da vettu.
På bildene over ser du litt av påfunnene våres så langt,
 jeg var tidlig oppe idag og fikk laget muffins.
Gaven i år var litt uten for mitt territorium,
så derfor laget jeg en rebus.
Løste du den?
Løsningen er: Vi skal på Biltema og kjøpe verktøyskap.
Ikke den morsomte gaven jeg har gitt, men det var det
 som stod på ønskelisten + 35 par sokker!!! 
Prinsessen er svært omtenksom og syntes
pappa måtte få en fin bursdagskrone.
Er den ikke flott?
Jeg lo godt, med den på hodet blir han godt over 2 meter.

Kjenner på meg at dette barnslige humøret
blir med meg resten av dagen.
Da skal vi til Biltema, kanskje jeg får sneket
meg innom Skeidar og KID også?
Bare må.

God lørdag til dere alle.

PS: Ser jeg har fått min første award, SÅ utrolig moro.
Så imorgen kan du lære mer om meg:-) 

Litt mye rosa til at det er en guttebursdag, I KNOW
 men det var det jeg hadde. Rosa/rødt = kjærlighetens farge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...