onsdag 20. oktober 2010

Hast verk......huff



An angel at my table

Miguel Flores

An angel at my table

At home in Arkansas

Better Homes and Gardens

Ikveld blir det østrogenoverdose i heimen
som Husbonden kalte det.
Skulle gjøre klart det meste igår,
men haste verk er virkelig lastverk.
Og flere kokker jo mere søl -
alle disse uttrykkene representerer gårsdagen min.
Skulle blande dobbelt dose muffinsrøre,
 men da frøken prinsesse skravlebøtte skulle hjelpe meg
 og lese igjennom leketøykatalogen samtidig glemte jeg alt dette.
Men lot seg fikse.
Så muffinsene i ovnen og prinsesse ro på kjøkkenet,
skulle bare hente noe på stuen 2 minutter før muffinsene var ferdig....
Problemet var det at jeg ble på stuen i 20 minutter.
DRITT!!! ropte jeg og sklei bortover parketten mens jeg
fikk huket tak i dørkarmen og inn på kjøkkenet.
Der kunne jeg se de vakreste høye SOTETE muffinsene.
Husbonden mente jeg bare kunne skjære av toppen på de,
for de var ikke tørre!!
Enhver husmor at slikt kan man ikke servere.
Vi får se hva jeg får fikset etter jobb idag.

Blir det hjemmelagede muffins eller 123 kake??

(Siden det blir så mye damer idag tenkte jeg det var greit med litt ekstra femenin inspirasjo idag....hihi)


2 kommentarer:

  1. Fine bilder:) Det siste bildet er så koselig:)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Thanks for sharing this informative. Click here for Best research about 2 piece rigid box in the UK for best branding".

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...