mandag 18. oktober 2010

Sand meg her og sand meg der

Skona Hem

Da er det nye uke og nye muligheter.
Kjenner at jeg er så lettet over jobben som er gjort
med huset så langt og ikke minst uteområdet.
Trodde ikke det skulle ta så mye form som det gjorde.
Men jeg kunne se allerede at med 2 små og sand over alt kom
dette til å ta ca 1 dag før Husbonden kom til å klikke over dette.
Ikke for at det blir sand i huset(som ikke jeg blir så glad for) kommer til å være det verste men det kommer til å være sand både utenpå og inni bilene.

Hysj, ikke si det til noen; men da tror jeg det blir både plen og heller/stein rimelig fort.
Jeg krysser mine fingre.

Noen andre som følger med på ungkarskvinnen denne sesongen?

Klem fra Elisabeth


1 kommentar:

  1. Jeg er trofast ungkarskvinnen-fan! selv om jeg vet hvem hun velger, så sitter jeg klistret forran tvskjermen ;) jeg har laget et innlegg om ali på bloggen min om hennes leilighet. (ps,der er hun sammen med sin utkårede...)

    Ha en flott dag videre!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...