fredag 15. oktober 2010

Hvem er dere?


Iviallage

Da går det mot slutten for nok en uke:-)
Like deilig med fredag hver gang.

Det er noen ting jeg grubler på, som jeg begynte å lure på når det var leggetid.
Er jo stortsett da man tenker best.
Nå har telleren min rundet 12 ooo unike, det er så hyggelig! 
(smiler bredt)
 Jeg ser det er mellom 150 til 200 unike besøkende hver dag.
Har 54 følgere, hvem er da resten av dere?
Hadde vært veldig hyggelig å hørt fra dere som er innom iløpet av dagen.
En ting til, alle jeg får kommentar/ mail fra prøver jeg å besvare
(tror det er noen som ikke har fått svar beklager det.
Hvis det var spørsmål er de svart på)
Jeg setter så stor pris på alle besøk, ekstra morro med de som tar seg tid til å legge igjen kommentar. De som er anonyme, jeg svarer de men da tror jeg ikke svaret kommer fram til dere?? Stemmer det?

Til Elisabeth som la igjen kommentar ang høytaler invasjonen, fikk du svaret mitt?
Til Inger Lise, som skriver hun er fast innom hverdag, har du fått alle svarene- kunne ikke finne mail adr ved siste kommentar.

Er du følger med blogg er jeg jevnlig innom deg og titter, men skal selv bli flinkere til å bli følger på de bloggene jeg er innom og er nysgjerrig på.

Så vær så snill legg igjen noen ord, hvis anonym legg med mail adr.
For jeg vil svare alle.  (legger jeg opp til litt av en jobb nå??)
Tiden får vise....

I helgen skjer det noe svært spennende med husbyggingen,
dere skal få mer om dette senere. 

Vi snakkes




3 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth

    Nei, jeg har ikke mottatt svaret ditt på min kommentar.

    Mvh Elisabeth

    elisabethsved@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth
    Er bare innom med ønsker om en toppers helg for deg og dine
    Klemmer fra Fruen

    SvarSlett
  3. Hei
    og god helg :)
    Har sendt deg en mail.
    Inger Lise

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...