onsdag 6. oktober 2010

Mens vi venter på betongen skal tørke


Coastal living


Max Attenborough



Kan vi hvile øynene på disse bildene.
Hender det noen ganger at dere har litt bloggtørke og prestasjonsangst samtidig?
Jeg føler at det er her jeg er om dagen og at dette
vises godt på bloggen.
Men det kan jo også ha en sammenheng med
at jeg ikke har vært rundt
mennesker på over en uke også. hihi

Det er mange fine bilder i bilde mappen min, men får liksom
 ikke den røde tråden på plass.
Når jeg titter rundt i blogglandia og ser hvor mange flinke
fotografer det finnes rundt omkring får jeg lyst til å prøve meg.
Men før det forskningsstadiet skal inntas tror jeg at
jeg må invistere i nytt kamera.
Noen som har noe å anbefale på kamera fronten?

1 kommentar:

  1. Kjenner meg igjen i det, jeg er veldig glad i fine bilder, men ikke så flink til å ta bilder selv... Men har fått mer motivasjon til å prøve meg etter vi fikk vårt Nikon D90 speilreflekskamera for en stund siden, veldig bra kamera som mannen ihvertfall tar veldig gode bilder med;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...