torsdag 14. juni 2012

Alt skal fikses først




Juni kan være travel tid gitt, avslutninger her og der itillegg til alt annet.
Dagen idag har gått med til husvask, så siden jeg har stirret for det meste
 ned i en blå vaske bøtte er dagens inspirasjon for å slette dette synet.
 Men fargen henger med meg.
Idag kommer sofa'n til kjøkkenet ,gleder meg som en liten unge.
Tviler på at jeg rekker å få alt på plass og vist dere,
 du skjønner jeg skal på JENTETUR!!
Litt ivrig, er ikke før utpå dagen imorgen men mye skal ordnes. 
Du vet når mor skal bort må alt fikses først -husvask, innkjøp av mat,
 fikse klesvasken osv. 

Og jeg har tenkt å få tatt meg en fottime og litt klesshopping,
 ja da jeg skal på en hytte med 9 andre jenter,
 men litt ålreit å komme seg ut av husmorsuniformen uten gulp, sikkel osv.

Lurer på hva jeg skal gjøre HELE helgen, bare sitte å slappe av 
og skravle med vin og annet digg. Herregud går det ann! 
Skal se om jeg fortsatt har det i meg. Var litt redd for å få abstinenser,
 så jeg har tilbudt meg å lage middag til alle imorgen kveld :-)

Nå må jeg løpe....sofaen er her, HERREGUD!!!!!!!!



1 kommentar:

  1. Hei!
    Gleder meg til å se sofaen din:) blir kjempe gøy!
    Inspirerende bilder:)
    Så koselig at det blir jente tur i helgen:) håper du vil kose deg ordentlig:)
    Har ikke vært på noe sånt siden før jeg fikk mine barn og nå er eldste 23 år, men sånn er det.
    Kose deg masse i helgen også ser jeg frem til å se sofaen din:)

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...