søndag 10. juni 2012

Synsk ja:-)


I lengre tid nå har vi holdt på med terrassen/plattingen. 
Men så skal den stæsjes og da blir det hovedsakelig planter og puter.
Så tenkte jeg: nå skal jeg være litt smart å sjekke hva som kommer av
 tilbud i posten imorgen, ikke det at jeg er synsk men hvis du går inn på Tilbudsweb.no
så kan man holde seg oppdatert på tilbudsblad og dermed ligge litt foran i løypen.
 Og vet du hva jeg fant ut at imorgen har Kid tilbud som passer meg helt utmerket. 
Ta 2 betal for 1 -PYNTEPUTE.
Se det, akkurat det jeg trengte. Imorgen blir det puteshopping:-)

Klem fra meg til deg

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk for opplysningen:) godt å vite
    Gleder meg til å se hva du kommer hjem med:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Hei!

    Og takk for tipset fra meg og,...genial greie det der. Og du, sikker på det blir kjempefint på terassen deres :)

    Linda!

    SvarSlett
  3. Ser du dette Linda? Jeg prøvde å legge igjen en kommentar på bloggen din men det gikk ikke.Kommentarfeltet ble bare blått.
    Fant ikke mail adressen din på bloggen heller.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Det oppstod en feil i denne gadgeten