tirsdag 12. juni 2012

Grått, men ikke kjedelig






Det første bildet bare "snakket" til meg, noe med lyset på bildet
 og et uvanlig nattbord gjorde det veldig interessant.
Leiligheten nederst er heller ikke til å forakte, 
noen vil kanskje si kjedelig men jeg sier klassisk. 
Ikke noe i veien for å putte inn litt fargeklatter hvis lysten skulle dukke opp, 
uten at det vil skjære seg helt med alt det andre.
Jeg synes grått er en flott farge, for den passer sammen med ALLE farger. 
Kan liksom ikke ta feil:-) Kan vel si bonbesikkert?

Dagens inspirasjon er basert på dagens vær, grått!

Klem fra meg, Elisabeth 


3 kommentarer:

  1. Grått er en superflott farge både i interiør og på klær!

    SvarSlett
  2. Sånn kan jeg like... :-) Klem Randi

    SvarSlett
  3. Likte det første bildet veldig godt! Å ja grått er en slager:) Endte opp med gråsvarte stoler på hytta, og var utrolig skeptisk da jeg fikk de hjemme. Tok de med på hytta og kan ikke si annet enn at jeg liker fargen bare mer og mer:)

    Fin dag til deg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...