mandag 11. juni 2012

Gjettekonkurranse .... ser du det?



Klarer du å se hvilke puter som er kostbare, hvem som er rimeligere
 og hvem som ikke er en pute i utgangspunktet?
Ta en liten test på deg selv, svaret er på bildet under.

Ikke smugtitt:-)



Klarte du å gjette riktig?
De "putene" som er av oppvaskhåndkler er bare lagt over puten, 
men skal sys om til putevar. 
Klarer du å se forskjell på den med blått oppvaskhåndkle og
 på bildet under? Min versjon koster 40,- kr den nedenfor koster 179,- kr.
Er som de sier: ei krone her,ei krone der. 
(PS: min er UTEN innerpute, men synes den ikke var mye å skryte av) 
Skal tro dette er et godt utgangspunkt for terrassen?
Litt bortenfor står 2 stk nye hvite og så langt rene deck chairs.
Gleder meg til alt er på plass:-)



Benken putene står på laget vi i år 2000 når vi skulle innrede 
den innglassede balkongen i vår første leilighet. 
Godt med oppbevaring under lokket.

Klem fra meg, Elisabeth

Hvis du liker bloggen hadde jeg blitt KJEMPE glad 
om du legger deg til som følger:-)

2 kommentarer:

  1. Hei du:)
    Så kjempe fine puter du har fått deg:)
    Jeg greide å gjette riktig, men det er nok fordi jeg holder på med interiør veit du:)
    Kommer til å bli kjempe fine de putene du syr av gamle kjøkken-håndkler:)
    liker at man bruker til som gjenbruk:)
    Så koselig at du ville være med på giveaway min

    Sov godt å ha en herlig Tirsdag

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Kjempesmart og sy puter av oppvaskhånklær :)

    Ha en fin Tirsdag,
    Klem Jatte★

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...