fredag 29. juni 2012

Tøffere enn toget, jepp det er meg:-)

Style at Home

Denne dagen er litt slik bildet "sier"- rent, luftig og pakket sammen. 
Jeg visste denne dagen kom en dag, men når den er her så er det litt vemodig.
Etter 9,5 år takker jeg for meg, hva fremtiden bringer er fortsatt litt usikkert.

Jeg har mange planer, men tør jeg.
Skal....skal ikke...skal....
Så langt i livet har jeg funnet ut at man angrer på det man IKKE gjorde
(alt med måte). Jeg har blitt fortalt at det finnes mange som er tøffe,
 men jeg hører til de tøffeste:-)
Overlevelsesinstinktet ble tidlig testet i livet og det var STERKT !!!
Som Darwin uttalte seg:survival of the fittest-
da snakker jeg ikke om formen i dette tilfellet, men viljen.

Jepp, kryptisk...nok om det ER JO HELG JO!!
(rister alvorligheten av meg)
Og det regner.....samme hva, det er helg.
Kan med god samvittighet kose deg inne og krype godt opp i sofaen.

Til alle som starter ferien idag-
RIKTIG GOD SOMMERFERIE:-)

En god klem fra meg, til DEG 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...