tirsdag 12. juni 2012

Venter og venter....vært veldig tålmodig



Men hva venter jeg på?



...til vi får hengt opp denne lampeskjermen fra Tine K Home.
De er visst veldig populære, jeg bestilte min i begynnelsen av desember
 2011 og fikk den levert midten av mai 2012.
Men kan fortsatt ikke få hengt opp lampen da vi venter på en diningsofa fra
Living, men idag kom meldingen jeg håpet på, sofaen er klar til henting. Jippi!
Hvorfor har vi ikke hengt opp lampen?
Jo først må sofaen på plass, så kommer bordet riktig OG SÅ....
kan lampen plassert akkurat perfekt på midten over bordet!!! 

Og da skal jeg ta bilder som jeg ikke synes er så nakene som
 det jeg har klart så langt(men ikke vist frem)
Skal bli deilig å få enda mer på plass.

Lampeskjermen er i offwhite silke og den passer veldig godt med de
lampene vi har over kjøkkenøya som jeg har sydd stoff av samme silke til å ha rundt lednignen.
Herregud, nå slår den ammetåka inn igjen og finner ikke riktig ord for stoff på ledningen!!
Skjønner du hva jeg mener?



Så på dinigsofaen fra TM Design, men den var ikke så lang,
 denne er 240 cm noe som passer bedre hos oss.

Tror dette blir veldig bra, gleder meg til å vise det frem.

Klem fra meg, Elisabeth


1 kommentar:

  1. Hei!
    De lampene er såååå.... fine:)
    Gleder meg til å se den oppe:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...