fredag 15. juni 2012

En maritim fredag

House To Home

House To Home

House To Home

Style at Home

Siden jeg skal på jentetur i litt maritime omgivelser,
 tenkte jeg det gjorde seg med litt blå og hvit inspirasjon.

Jippi fredag, og jeg er litt gele i kroppen.
En HEL helg borte, må på polet og kjøpe litt bedøvelses medisin.
Tror også jeg skal kjøpe meg en tegne blokk og fargestifter tell,
som Alf Prøysen synger.
 Jo jeg vet jeg er 35 år, men kanskje jeg kan få noen av ideene
 jeg har i hodet på papir i helgen.

Må frigjøre litt kapasitet i topplokket,vettu:-)

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Hei!
    Ønsker deg virkelig en kjempe koselig helg med masse venninner:)
    Nyt det:)
    Herlig bilder:)
    Ha en herlig helg

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...