torsdag 28. juni 2012

Litt kveldspyssel


For en stund siden viste jeg frem elementene som skal på minste prinsessas rom.
Fargene er baby rosa og beige. Du kan se bilder HER
Rommet er ferdig, men ikke innredet da vi må gjøre ferdig
 hovedsoverommet hvis ikke vi vil løpe i trapper om natten.
Har du små barn skjønner du hva jeg mener:-)

Hadde noen minutter og lyst til overs ikveld, så da skal
jeg lage et lite bilde som passer inn i farge temaet.
Slik at når det skal innredes er alt klart til å rykke inn.
Sliter alltid med å finne bilder jeg liker, så da lager jeg noen
jeg liker og er unike, siden mamma(meg) har laget de(klump i halsen, snufs)

Jeg bruker:

                                                   - Ramme fra Ikea
                                                   - Bånd og bokstaver fra Stoff & Stil
                                                        (usikkert om båndene blir brukt)
                                                    - Tapet rest fra tidligere bolig

Alt hadde jeg fra før så ingen kostnad her, ta det du har:-)

Resultatet kommer siden, eller kanskje etterpå.
Nattrot(t)e jeg, skjønner du. 

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Så kjekt at du vil være med på give awayen min.
    Gleder meg til å se resultatet av kveldspysselen

    Klem Agnes

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...