mandag 19. november 2012

Dyrt vs Billig


Kilde:Style at Home

Å innrede et hjem er ikke alltid like lett, 
hva man skal velge er som regel avhengig av hvor mye penger man skal bruke.
Husbonden mener jeg er født med en radar for det mer kostbare.
Ja, jeg er enig at det er forsåvidt sant, men det er ikke dermed 
sagt at det er det jeg ender opp med. 
Som sagt det er lommeboka som styrer.
Men denne gangen tror jeg han hadde blitt stolt av meg.

På bildene over er det en prisforskjell på ca 102 000,- kr
Klarer du å se hvilken som er den mest kostbare av de?
For det trente øyet er de ikke vanskelig, men jeg kunne godt 
levd med den billigste versjonen:-)

Svaret kommer litt senere.

Klem fra meg, Elisabeth


2 kommentarer:

  1. Mmmm... tror jeg kan se det ja:)
    Og her kunne jeg også levd med den billigste versjon:) var ikke mye forskjell og hadde man hatt det i sitt hjem hadde ingen kunnet se at det fantes en versjon som var dyrere:)
    Nydelige bilder:)
    Sov godt
    Klem Merete
    (1 bilde, dyrest?)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Merete:-)
      Så klart du har rett det er bilde NR 1 som er dyrest.
      Alltid koselig å høre fra deg.

      Klem fra Elisabeth

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...