mandag 5. november 2012

Hvil på blå resept



God mandag godtfolk:-)
Etter helgens tabber har jeg funnet ut at nå som minste frøkna 
endelig tar seg en hvil skal jeg gjøre det samme.
Lite søvn over mange år begynner å ta på denne kroppen,
 jeg bruker å si at sist jeg sov ORDENTLIG godt var i 2004!!
Før vanskelige graviditeter og barn.
Da jeg var hjemme i permisjon med turboprinsen ble det så 
minimalt med søvn at jeg begynte å hallusinere...tro det eller ei. 
Det er godt man har sterk impulskontroll, sier jeg. 
Da ble jeg beordret av legen om å sove. 

Så nå skal jeg selvmedisinere meg selv.
Zzzzzzzz

Men bare først, disse bildene syntes jeg var skikkelig flotte.
Masse inspirasjon å hente der.

Vi blogges senere

2 kommentarer:

  1. Selvmedisinering kan være bra det, og å utnytte mulighetene du har synes jeg absolutt du fortjener. Supermammaer trenger også hvile og innhenting av ny energi.

    Jeg ønsker deg et stort påfyll av søvn i uken som kommer, og kanskje en og annen fin liten stund i fred med deg selv og noe du liker - det gir også ny og god energi. :-)

    SvarSlett
  2. Godt å få hentet seg inn litt av og til:)
    Ønsker deg masse påfyll av energi:)
    Nydelige bilder:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...