søndag 18. november 2012

Ekstra Velduftende & Myke





 Kilde: House to Home

Som regel er jeg ute i god tid med lister og planlegging før jul, 
men nå kjenner jeg litt små desperat tendenser nærme seg.
 Har ikke kommet igang med hverken lister eller julegaveshoppingen.
Får vel sette inn støtet en av de nærmeste dagene.
Tror det henger sammen med at det bare er regn og mørkt om dagen
 og total mangel på julestemning ute. Så da får jeg prøve å 
påvirke meg selv med litt jule inspirasjon fra nettet.

Dagen idag har bestått av 3 forskjellige besøk fra familien,
 noe som helt ærlig ikke passet meg.
Tilslutt fikk vi ungene i badekaret, jeg gikk litt frem og tilbake ingen 
fare for drukning for lydnivået var så høyt så det var ikke mulig å være der.
Når det var tid for vasking av hår sier turboprinsen: trenger ikke det jeg er ferdig.
Selv om jeg er litt nett i nesen ante jeg ugler i mosen.
Hvordan har dere fikset det da?
"Vi"(turboprinsen) har hatt shampoo og balsam i vannet:-)
(med 2 brede smil og 4 blunkende øyne)
Hvor mye da sier jeg mens jeg skimter 2 totalt tomme flasker i en krok.
HERREGUD, disse var nyinnkjøpte igår!!!!! 

Jepp, sånn kan det også gjøres.
 Litt kostbart i lengden, men de har skjønt prinsippet bak multitasking:-) 
Så nå er 3 små velduftende og ekstra myke barn i seng.

Nå er det tid for avslapping selv om jeg ser 
både klesvask og litt rydding kunne gjort seg.
Jeg rett og slett GIDDER IKKE!!!

God og avslappende søndagskveld til alle som titter innom.

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Kjempe kos å lese det du forteller og smilet lurer rundt munnen hele tiden:)
    Er nok ikke mange av oss som har Julestemning med det været som er nå, men det kommer vel:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...