torsdag 15. november 2012

Industriell julepynt? (bilderas)








Hva gjør man når man ikke har et oppegående kamera,
 jo man surfer etter inspirasjon.
 Når tiden er inne for å ta fram julepynten her er det hovedsakelig
 rødt, hvitt og grønt som skal pryde julehjemmet. 
Ikke mye nytt, jeg er fornøyd med det jeg har men...
noe skal det nok suppleres med.   

Masse lekkert fra Walther & Co
Jeg har funnet meg noe snadder, 
må bare finne en nettbutikk som har de.

Hvilken julepynt liker du?

Ønsker alle en god torsdag kveld

Klem fra Elisabeth 







1 kommentar:

  1. Mye tøft industrielt...på desse bildene blir det litt for nakent for meg men man kan godt blande det med litt annet så får det straks mer sjarm.jeg må ha en del rødt...hører til julen spesielt med barn i hus:)
    Toveklem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...