torsdag 22. november 2012

Tine K Home lampe




Lampen over kjøkkenbordet er fra Tine K Home ,XL taklampe. 
Husker ikke hvilken nettbutikk jeg kjøpte den i 
(det var under total ammetåke, hihi).
 Men søk det opp så finner du flere nettbutikker som har den.
Jeg vet det er stor etterspørsel etter de, så selv om det står de er 
på lager - sjekk det opp. Det tok 4 mnd før vi fikk vår.

De siste dagene ser jeg at det er gode besøkstall, 
men svært få legger igjen noe spor.Unntatt trofaste Merete fra bloggen 
Tre Engler som tar seg tid hver gang hun er innom:-) 
Veldig hyggelig.
 Noen ganger føles det litt som en monolog.
Jeg setter enormt stor pris på om du tar deg tid til å legge
 igjen en kommentar, om så bare et lite hei.
(Det kuleste hadde vært om det kom 350 hei!!)
Kanskje jeg oppdager noen nye blogger underveis.

Husk jeg lever litt etter denne regelen:
Har du ikke noe pent å si, så ikke si noe:-)

Håper jeg hører fra nettopp deg!

Klem fra meg, Elisabeth

9 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fin i kroken din:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Kjempefint med den lampen over spisebordet, og selve bordet vat også flott! Stilig bordplate :-)

    Ha en fin da videre!

    SvarSlett
  3. Hei igjen! Tusen takk for tipset:)

    SvarSlett
  4. Veldig koselig blogg du har. Er innom rett som det er:)

    SvarSlett
  5. Hei.

    Jeg er innom boggen din rett som det er. Er dårlig på å legge igjen en kommentar. Jeg har også snart en Tine K lampe i XL i fargen kit her hjemme over spisestuebordet. Må bare hente den på butikken da jeg har fått den lagt av:-)

    Nå har vi fått bygd på, så vi har en ny gang. Og nytt kjøkken og stue. Vi flytter alle tingene i morgen og helgen. Gleder meg masse til å endelig få det som jeg vil.

    Mvh Elisabeth
    elisabethsved@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei navnesøster:-)
      Så moro å høre du har kommet så langt og er nesten i mål, alltid en deilig følelse.
      Godt å se du fortsatt henger med etter alle disse årene.
      Lykke til med flyttingen:-)

      Klem fra Elisabeth

      Slett
  6. Nydelig lampe!! ;o)))
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  7. Kjempefine bilder :-) Og ekstra kjekt at det er fra hjemmet ditt!
    Ikke så flink å legge igjen kommentarer, men skal bli flinkere ;-)

    Superflott lampe!!

    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...