lørdag 10. november 2012

Kjøkken hylle avgjørelse



Ble visst stille fra meg igår kveld, gikk til naboen for å gi en beskjed å dermed 
ble jeg der i mange timer. Kommer til å savne det, de flytter om ikke lenge.

På bildet ser du veggen jeg vurderer om jeg skal ha hylle med litt
 små ting på eller bare en bildelist.
Tror jeg heller mest mot en hylle og noen få bilder på veggen.
Dette er spiseplassen på kjøkkenet vårt.
Denne helgen er jeg skikkelig heldig på middagsfronten. 
Igår var det middag hos svigers og idag er vi invitert til naboen. 
Maten smaker jo så mye bedre nå man ikke lager den selv:-)
Eller hva? 

Ønsker alle en fin fin lørdag.

Klem fra meg, Elisabeth


1 kommentar:

  1. Kjempe koselig spiseplass:)
    Er nok veldig enig med deg, tror det blir kjempe fint med en hylle der:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...