lørdag 17. august 2013

Hotel Folketeateret - et design hotell på Youngstorget









Hei hei

Sist uke var jeg i Oslo på Ikea lanseringen,
og da hadde jeg booket meg inn på Hotel Folketeateret.
Jeg har bodd her en gang før i forbindelse med jobb,
 men da var ikke kameraet med.
Denne gangen var jeg godt utrustet.
Og for et rom jeg hadde HELT for meg selv,
2 etasjer suite med bad i hver etg. 
Hotellet inngår i Clarion Collection gruppen som har som motto å
få deg til å føle deg som hjemme når du er borte....oppdrag VELLYKKET!

Hvor mange hotell vet du om som serverer kaffe og hjemmebakst midt
 på dagen, og når det er tid for kveldsmat...ja da byr de jammen meg på det også!!!
Dette kan nytes i Loungen....å der gikk jeg amok med kameraet.
Bilder skal deles.....bare vær litt tålmodig:-)

Nå er det tid for litt lørdagskos.
Klem fra meg, Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Dette var jammen et hotell med høy wow-faktor!
    Har sett at det faktisk er en del hotell som serverer kveldsmat i ukedagene, og jeg er stor tilhenger :)

    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Rålekkert:) Skulle dratt på jentetur en gang....men koster vel flæsk;)!! Klem Rønna

    SvarSlett
  3. Vad kul att höra att du gillade hotellet! :)
    Mvh Anders på Choice/Clarion Collection

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...