tirsdag 6. august 2013

Jentekveld med NIB & Ikea


Hei alle sammen.

Skal si høstfølelsen har kommet, mørkt og regner.
Best å hamstre inn litt stearinslys og god te.

Imorgen har jeg meldt meg på noe som er utenfor min komfortsone.
Jeg reiser inn til Oslo og skal overnatte på hotell...gjett om jeg skal sove I FRED!!!
Men før nattesøvnen tas fatt på skal jeg på jentekveld sammen med NIB og Ikea.
Snakk om Viggo Venneløs på fest......
så ser du meg kom gjerne bort å si hei. 
Når man kommer inn i et rom og kjenner INGEN
 kan det fort bli at man føler seg bittelittliten.

Men dette går fort over bare skravlemaskina får kommet igang:-)

Noen som lurer på hvilken farge det ble på bordet.......
hehe.....jeg skrvalet bort tiden på telefonen.
Men avgjørelsen er tatt.....resultatet kommer senere.

Klem fra meg, Elisabeth
   





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...