torsdag 29. august 2013

Make over i hallen




Hello again...

Ja, så var det gjort en liten make over i hallen.
Lurer du på hvordan det så ut før se HER

Gleder meg til å få opp bildene på trappeveggen.
Siden jeg har kjøpt inn mange gamle rammer er alle
 uten glass og passepartout, så dette må fikses 
før de er klare for opphenging.

Denne uken har jeg vært heltutavmegselvopplevelse-trøtt,
 jeg er jo ikke vant til å sove 5-7 timer i strekk!!! Ser jo nå at 
jeg har noen timer søvn å ta igjen etter 8 år
 med småbarn og natteskrekk barn.
Jeg funker tydligvis best på adrenalin og
 endorfiner på høygir, men en krydder manisk til tider.

Denne halv døsende tilstanden som har vært 
denne uken er svært lite produktiv!!
Nei dette går ikke(krampeaktig risting i stortåa)...ut på adrenalin jakt!?

Neiiiiii...ikke ennå, kryper i sofaen og ser litt brainless tv:-)

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Så fint det ble med litt forandring:)
    Det grå bordet er bare kjempe fint:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...