lørdag 24. august 2013

Drømme staken er sporet opp







Kilde: Affari

(bilde tatt med mobil)

God kveld til dere...

På messen kom jeg over merket Affari (Palma AS) og lykken
 var STOR da jeg fant lystestaken med stor S!! (siste bilde)
Tror jeg stod å siklet på den i minst en halv time. 
Jeg aner ikke HVOR lenge jeg har sett etter en slik lysestake.
Her snakker vi: love at first sight!!!!
Vet eksakt hvor jeg skulle plassert den....DEN står på min julagveønskeliste i år!

Nå er det movie time.
Ha en fin fin kveld

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Her var det masse inspirasjon:)
    Den blå skjenken var bare nydelig:)
    Stilig lysestake:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!! Ønsker deg en fin søndag! klem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...