fredag 16. august 2013

Walk In Closet inspirasjon





SÅ EN LITEN MAKE OVER




God fredag alle lesere:-)

Vi har 3 rom igjen i huset som står helt uferdige....
neste på listen er walk in closet-joho!!
Gleder meg til å få det på plass og ikke ha klærene spredt rundt i huset.
Så er utfordringen: hvordan skal det se ut, mye å velge mellom.
Inspirasjon er nødvendig!
Når jeg så garderoben på bildene over, pirret det litt ekstra.
Ideer kan hentes, men kanskje ikke helt opptimalt for en husmorsgarderobe.
Men hvor kult er det ikke å ha vitrineskap til skoene eller vesker. ME LIKE!
Jeg noterer meg det bak øret:-)

god helg alle sammen!

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Så herlig å skulle få eget rom til klær:)
    Masse herlig inspirasjon her:)
    Ha en strålende helg
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...