onsdag 28. august 2013

Greit å ha en oversikt...eller?



Hallo dere

Vet ikke om dere synes det blir litt mye bilder fra 
Gave & Interiørmessen, men jeg har MASSE på lager!
Det var nesten ren interiørtortur å gå der rundt og titte,
 snakk om mye lekkert!!!!

Jeg liker når andre legger ut bilder fra butikker,
 og div så får man vindusshoppet litt:-)
Hva liker du? 
Synes du det blir det litt kjedelig å se på?

Over ser du bilder fra standen til House Doctor, synes koffertene
 i pudder og grå med kobber hengsler var litt snasne.(fine)

Denne messen var både en drøm og tortur for meg!
Men jeg ser garantert frem til neste gang:-)  
Jeg følte at jeg var i mitt rette element....
skal si skanningsblikket var PÅ, ble helt utslitt.

Klem fra meg, Elisabeth 

1 kommentar:

  1. Heisann, Elisabeth. Vil si det samme, tortur, bare se ikkje kjøpe he he. Eg var på messa på lørdagen, her på House Doctor sin stand var det myyyye.....fristende ja. Ha ei god helg, så må vi smøre oss med tålmodighet til varene ankommer butikkene;)) klem Ann Elin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...