onsdag 21. august 2013

Er du en av disse?


Hei hei

Teksten på denne notat boka synes jeg var veldig fin.
Er du noen av disse menneskene?
Sa du ja?....La oss slå følge da:-)

Herregud, torsdag igjen imorgen....!!!
ikke lenge før julegave kjøret begynner igjen slik tiden flyr.
Har egentlig ti tusen ting jeg kunne gjort, men helt ærlig
 så digger jeg ikke gjøre noe av det. Tror ikke jeg tar helt
 feil når jeg sier det er der når jeg gidder:-)

Ønsker alle en riktig GOD onsdagskveld

Klem fra meg, Elisabeth 

3 kommentarer:

  1. Nice:) Nattaklem Rønna

    SvarSlett
  2. Hei,

    Er du på instagram? Savner deg der :-)

    Klem, @the_diana_house

    SvarSlett
  3. Ja, på instagram...nei jeg er ikke der!! 2 gode grunner til det:
    1 linsen på iphonen er sprekt(note to self: kjøp ny!!
    2 Synes jeg ikke er spennende nok, men har skjønt jeg må komme meg dit:-)

    Skal se jeg plutselig popper opp der....vær tålmodig med meg:-)

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...