torsdag 15. august 2013

Over på mitt puteterritorium





Hallo:-)

I alle år har jeg fått klager for at det stadig vekk kommer
 noe nytt inn i huset på putefronten.
Men her om dagen når jeg gikk inn i kjellerstuen hvem
 hadde sneket inn en ny pute i "mancaven"?! 
Selveste anklageren hadde gått til innkjøp av denne høytaler puten fra MINI.
Han klarte ikke å dy seg.......da lo jeg godt: 
da vet du hvordan det føles, var mine ord:-)

Egentlig så lurer jeg på hvor det ble av denne uken??
Må si høsten er godt i gang, og nytt pledd er kjøpt inn til kosekvelder:-)
Hver helg er booket opp i mange uker fremover med moro.

Noen lurte på hva som gikk av meg siden jeg var
 på sosialt og moro hele tiden, for å si det enkelt ...
JEG ER FERDIG MED SPEDBARNSPERIODEN FOR DETTE LIVET!!
Helt om dagen helt om natten...eller var det omvendt?

Klem fra meg,Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Så kjempe artig at husbonden har funnet den kjempe tøffe puten:)
    Passet jo perfekt inn:)
    Fortsattherlig kveld
    Klem Merere

    SvarSlett
  2. Det var da ikke måte påsåmange fine puter husholdningen din innehar ;)
    Rålekre bilder!
    Toveklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet , skamme meg. Ligger masse i boden også som ikke er i bruk. HUff, kanskje jeg skal holde putesalg?

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...