mandag 19. august 2013

Jentekveld sesongen i gang


Tittei igjen....

Da er alle under 9 år i seng, og huset er helt stille.
Deilig å sette seg ned å høre sine egne tanker...det skjer ikke så ofte hihi.
Her ser du et lite glimt fra jentekvelden på lørdag, min søster hadde 
bedt inn meg og sine venninner på god mat og drikke.
En trivelig kveld med latter og vittigheter.

Til helgen er det jeg som har bedt inn til jentekveld....
så menyen skal klekkes ut iløpet av uken.

Før Husbonden styrtet av gårde på fotballtrening hadde 
vi lampe leken her. Ta en lampe og la den vandre.
Så får vi se om det blir som jeg har tenkt:-)

Husbonden sukket og mumlet.....happy wife, happy life!!!!
Jaggu bra han har skjønt det.......hihi

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Høres kjempe kos ut med jentekveld:)
    Må kose deg masse:)
    Ha en herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...