onsdag 14. august 2013

Det var for nøyaktig.....




Kilde: Bjertorp Slott

Hei hei alle sammen!
Ble visst en liten pust i bakken på blogg siden. 
Skal si vi har hatt en utrolig begivenhetsrik og morsom helg,
 og det ser ut som det bare fortsetter hele uken:-)

For nøyaktig 9 år siden gikk jeg opp kirkegulvet!
Det var en helt fantastisk helg med familie og venner på Bjertorp Slott.
Anbefaler det om det så bare er for en kjæreste helg eller familie begivenhet.
Klikk deg inn å sjekk de lekre rommene. 

Til min kjære Husbonden takk for den du er,
 og den du lar MEG være:-)
(Neste år blir det vel hælene i taket IGJEN?!)

Ønsker alle en fin fin onsdag

Klem fra meg,Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen deres:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bryllupsdagen:) Neste år skal det feires 10 år ja:)!!!! Klem Rønna

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bryllupsdagen!
    Har selv vært på romantisk overnatting og middag på dette slottet og det var en fryd! Jeg virkelig elsker den vakre spisesalen, har aldri sett så flott matsal. Maten der var også nydelig. Skjønner godt at dere ville feire bryllupet deres der ;-)

    Klem fra Anne-Britt :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...