fredag 2. august 2013

Rene militærleieren....



Hei hei....

Nysgjerrig på hva vi rakk før idag??
Jo det skal jeg si ble ganske mye:-) 
Albert Åberg og Jane gjorde en vakker sammenslåing og slang seg rundt:-)
Mens jeg støvsugde en etage ropte jeg jevnlig ut kommandoer til Husbonden!
Kjøkkenet ble ryddet, 1 etage ble støvsugd, lister i flere rom ble malt, toalettene vasket,
 dører ble hengt på plass, klesvask satt på, en flaske vann ble slukt, 
en sofa ble angrepet med tang og skrutrekker mens
 litt frusterasjon ble fordampet av solstrålene....

NÅ hva synes du, dette på knapt 3 timer? 
Er som jeg bruker å si:best under press.
Nå gjenstår å stryke en haug med sofa/stoltrekk,
 Husbonden maler "vannbrettene" og klær skal brettes
SÅ er det helg og tvkos. 

Giveawayen avsluttes ved midnatt
Imorgen blir vinneren annonsert.

Holdte nesten på å glemme det....jeg har gått til innkjøp 
av Diamond light...i KOBBER?! Litt revet med av trendbildet her:-)

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Press får frem uante krefter.Derfor går jeg til sengs NU og satser på husvask og pakking i morgen før klokken 0700 og fgerietur.Ha...wish me luck!
    Toveklem :)
    God Helg!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...