onsdag 4. september 2013

Baderoms inspirasjon.....i marmor (Bilderas)













Kilde:Skøna Hem

Happy day alle sammen.

Når jeg åpnet mailen min idag syntes jeg det var en 
merkelig lyd, en salgs....engle sang?!
Og DER var den, det var som mailen var komponert KUN for meg!! 

 Så lyder den ene artikkelen i Skøna Hem:
Badrumsinspiration - 23 badrum med vit marmor som bas
- HALLELUJA sier jeg bare.
Er vel ingen godt bevart hemmelighet at jeg har en carrera fetisj?
For å se flere av baderommene gå inn HER

Små gleder, er også gleder:-)
Dette funker som bensin for kroppen min idag!

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. For noen herlige baderom:)
    Masse herlig inspirasjon å hente her ja:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...