søndag 1. september 2013

Viktig info: Sikring av barn i bil kontroll 2 + 3 sept.


Så nå hva synes du..hihi

Kan man kalle det selvlaget kaos eller en god start?
Selv jeg som er veldig visuell av meg sliter jeg litt med å se sluttproduktet.
Vitrineskapet skal gå helt til taket, og med høyde på 2,5 meter
 er jeg redd det kan bli litt VEL massivt?!

Imorgen tatr vi fatt på en ny uke, en hektisk uke!
Så da blir det vel på stedet hvil for dette prosjektet.

Så over til noe viktig, vet det ikke har så mye med
 interiør å si men er MYE mer viktig enn som så!

VIKTIG INFORMASJON (til alle foreldre)
 Imorgen skal det være masse kontroller på 
veiene rundt om i landet på sikring av barn i bil. Se HER
Men det er vel ingen utfordring siden alle gjør det 
etter boka hver dag, eller hva folkens?!

(Litt usikker på om du følger reglene?)
Ta en titt på TRYGG TRAFIKK

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Så spennende!
    Gleder meg til å se bilder av ferdig resultat :)
    Her følges sikkerhet i bil til punkt og prikke :)
    Ha en fin kveld og en fin ny uke.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...