torsdag 26. september 2013

Ut på tur...blir en morsom dag

Kilde: Ceannis

Heisann kjære dere:-)

Så går vi jammen meg mot helg igjen.
Tenk om noen dager blir minste tuppa vår 2 år!!

Men før det skal MYE gjøres unna. Bilen er pakket og litt 
senere idag setter jeg kursen mot Tigerstaden.
Ikveld blir det Moteshow på Palma (Skøyen) med
 Ceannis, Line of Oslo,Katrin Uri, Farmhouse Design og Edblad.  
Dette kan bli skoj...Noen andre som skal?

For de som er på Instagram heng med ikveld:-)
Du kan også søke opp ElisabethsBorg der!

Ønsker alle en fin torsdag

Klem fra meg, Elisabeth 

8 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Later til å det blir en flott helg:)
    Masse gratulasjoner med nært forestående bursdag til tuppa:)

    En finfin torsdag til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Marianne....veldig rart ungen har bursdag jevnt og trutt men vi blir ALDRI eldre...hihi

      Slett
  3. Kos deg og god helg!
    Klem fra Marielle :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Will do, god helg til dere også.

      Klem fra meg

      Slett
  4. Heisann Elisabeth.
    Høres ut som en bra dag! Kos deg på Palma! Vi sees lørdag.
    Gleder oss alle sammen. Klem Randi

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder oss til å se dere igjen:-) Lenge siden sist nå!

      Klem fra meg

      Slett
  5. Kos deg masse:)
    De verkene var bare kjempe fine:)
    Ha en strålende helg
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...