mandag 9. september 2013

Har jeg kommet på andre tanker?

Kilde: Interiørmagasinet

Hei hei

På lørdag var jeg på kirkeloppis, er fortsatt
 på jakt etter gamle kraftige bilderammer.
Noen sneek peak bilder var lagt ut på FB, og DER så jeg de.
Utrops prisen var HØY...mange ble skremt og etter mye
 om og men ble de mine.
Planen var klar, men NÅ som de har kommet i hus
...har jeg fått kalde føtter?!

Hva i huleste jeg snakker om får du se imorgen:-)

Noen gang opplevd noe lignende?
Har en klar plan og plutselig gjør idéene en helomvending.
Se bare på bildet over, hadde du turt å ha høyglans svarte gulv?
Bare tanken hadde gjort meg nervøs, men se bildet over
- funker som bare det!!!!!

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...