lørdag 14. september 2013

ElisabethsBorg på Instagram.....



...applaus mottas:-)

Jeg vet jeg er en skikkelig sinke på å komme meg på instagram.
Har hatt to gode grunner (i mine øyne) 1har ikke så spennende liv,
 og 2 linsen på iphonen har vært knust i lengre tid.
 Nei, livet mitt har ikke plutselig over natten blitt noe
 mer spennende, men linsen er byttet:-)
Så da prøver jeg meg...på instagram.

Alle gode råd mottas...føles litt som Bambi på isen nå!
Når jeg lastet ned instagamwidget til bloggen kom
 noen andre sine bilder opp!!!

Så hvis dere vil følge meg på instagram må dere
 gjøre det på den"manuelle" måten, søke det opp.

Ønske alle med eller uten instagram en riktig god lørdagskveld

Klem fra meg, Fru Forvirret!

3 kommentarer:

  1. For et utrolig nyelig bilde av vakre blomster:)
    Lykke til på Instagram:) jeg er ikke der og vil heller ikke komme meg dit har ikke tid !
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Velkommen til insta, du blir hekta ;)

    jeg er "jattes" der om du vil sjekke ut meg, ikke så spennende liv akkurat jeg heller, men er morsomt lilevell ;)

    Ønsker deg en fin Søndag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. Haha. Jeg er enda treigere enn deg. Tenkte jeg skulle kvinne meg opp til instagraming selv, jeg må bare finne tiden og det berømte overskuddet først.:)

    God søndagskveld til deg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...