torsdag 12. september 2013

Sidepanel på kjøkken innredningen




Hallo til dere...

Når jeg fikk tegnet kjøkkeninnredningen var jeg veldig bevisst på
 at sidene skulle være mest mulig lik som dørene. 
Norema hadde ikke noen panel som var tilpasset for det. 
Derfor fikk jeg bestilt opp ekstra dører som vi kuttet til selv.
På kjøkkenøyen sendte de med 30 - og 60 dør siden bredden på øyen er 90 cm.
Siden jeg fikk tegnet kjøkkenet bassert på symetri,
 passet det svært dårlig med den løsningen.
Derfor ble løsningen 2 stk 60 cm dører, som vi kappet
 med det fineste sagbladet og fra BAKSIDEN.

Kanskje ikke sånne ting mange legger merke til,
 men JEG gjør det!! 

Det var dagens lille tips fra meg:-)

Klem fra meg, Elisabeth


2 kommentarer:

  1. Så lurt det var og det ble kjempe fint:)
    Sånt legger jeg også merke til hi hi hi......
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Absolutt myyye penere ja, så når vi skal bygge kjøkken i et nytt hus i fremtiden skal jeg virkelig ta det med i planleggingen :D kjempelekkert!

    Nyt kvelden,
    Klemmer♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...