søndag 29. september 2013

De har noe blått i seg


Hallo i luken til dere alle:-)

Skal si dagene har flydd unna...herlige dager. 
Følte det var produktive dager i Tigerstaden.
Nå gjelder det å ha tungen rett i munnen.
Fremtiden blir spennende kjenner jeg....

Må bare si TAKK for deres tålmodighet med meg,
 blir mye inspirasjonsbilder om dagen.

Helgen har gått med til familie og venner. 
Vi har feiret minste frøkenas 2 ÅRSDAG!!
Planen nå er å renske opp litt i mailboksen før skyggelappene 
skal tres godt på slik at det blir tid til litt sofa kos.

  slo det meg hva jeg ønsker meg til jul...en pauseknapp:-)
Åååå tenk så deilig det hadde vært. Tiden stod stille for alle unntatt meg.
Frykter det blir MYE skippertak på hjemmefronten frem mot jul.

Herregud det jeg skulle si var...vurderer diss bildene på kjøkkenet??
Min uttalelse var: de har noe blått i seg. 
Husbonden smålo av meg... du sier ikke det!

NU skal Bettan ro seg ned med minimal hjerneaktivitet!!!!

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...