lørdag 14. september 2013

Hallway Crush






Hei hei kjære lesere

Kan ikke få nok av dette hjemmet, antagelig 
blant topp 5 hjemmene jeg vet om.
Synes det er så råstilig!!!
Har du sett bildene fra badet i dette hjemmet?
Ta en titt HER, og inspirasjon til 
walk-in-closet kan du se HER
Moro å se et så flott hjem hvor eierene har satset, 
og satt sammen på en litt utradisjonell måte.
JEG får iallefall masse inspirasjon når jeg se på dette hjemmet.

Det er lørdag og planene vi hadde for dagen om
 å være super effektive, er kastet ut av vinduet.
Det blir en vi-tar-det-som-det-kommer- dag!

Klem fra meg, Elisabeth



1 kommentar:

  1. Kan vel bare si wow dette er helt rått;O) men, jeg ville ikke hatt det så mørkt....hmmm. men, badet det ønsker jeg meg..he he. Ha ein fin lørdag klem fra Ann Elin :o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...