torsdag 5. september 2013

Svart på svart





Hallo i luken...

Har en liten idè som jeg lurer på.
Jeg har et brett i mørkebrunt skinn/lær...hvis jeg skulle 
ønske å ha det i svart er det så enkelt som å bruke svart skokrem?

Som du skjønner kommer nok to-do- listen min ALDRI til å bli noe mindre.
 Så fort et prosjekt er unnagjort dukker det opp minst to nye!
Kan man kalle det å være kreativ, eller rastløs?

Jippi det er torsdag og kl 21.30 på TV2 Bliss går 
Fabelaktig Interiør med Kelly Hoppen.
Bare sluker alt av interiør program.
Har du noen tips å komme meg?

Klem fra meg, Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Artig med svart på svart:)
    Da er vi to som sluker alt av interiør tips:)
    Kos deg i kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Elsker de røffe bildene du deler her! Cool:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...