torsdag 24. mai 2012

Begynnelsen tar alltid tid



Da har vi fått ryddet og jevnet ut sanden.
Let the games begin!
For at treverket skal holde lengere legger vi heller
under slik at de ikke blir så fuktige når det regner.
Plattingen blir 3 x 10 meter, synes den ser "litt" smal ut,
(ca 0,5 meter) men man blir fort lurt av målene til alt er på plass.
Dette var noe vi så godt under byggingen.
Plattingen bak huset blir rett utenfor kjellerstuen.
Terrassen oppe med utgang fra stuen er litt mer komplisert så
vi får se om vi bygger hele i år eller bare tar deler av den.
Den skal gå rundt et hushjørne og langs en vegg,
slik at det er utgang både fra stuen og kjøkkenet. 

På bilde nr 2 kan du se en liten frøken som beundrer sin pappa.
Tenker hun gleder seg til å krype videre ut:-)

Idag er de to eldste barna og Husbonden i Oslo på "reunion fest"i gamle
barnehagen, håper ikke streiken påvirker den da de har gledet seg sånn.
Jeg er hjemme, og har invitert meg selv bort på middag til mine foreldre.
Godt å slippe unna maiddagslaging i denne varmen, hihi
Kos deg i solen hvis du har mulighet!

Varm klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Ser så bra ut, spennende å få plattingen ferdig. Artig med mini som ligger og betrakter, så grom da:)
    Var nydelig med lyst og grønnfarge på forrige bilder, ser s rent ut.

    Nyt "roen" før gjengen er tilbake;) Klem Rønna

    SvarSlett
  2. Hei du:)
    Dette ser kjempe fint ut:) også så herlig å bare kunne gå rett ut sånn:)
    Gleder meg til å se ferdig:)
    Ha en strålende pinse:)

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...