fredag 18. mai 2012

Er det mulig...






Her er hage inspirasjonen min, ikke så mye blomster.
Er nemmelig slik at når det kom til utdeling av grønne fingre
 til meg, var det tomt for denne egenskapen.
Ikke det at jeg er HELT håpløs, men ikke langt unna.
Blir mye grønt, så neste år står traktorklipper på
 ønske listen til Husbonden:-)

Tror du vi fikk begynt på plattingen vår, neida.
Var en kronidiot som aldri leverte tilbake tilhengeren som
 tålte vekten på leveransen vå,r slik at vi fikk aldri hentet det.
 Er det mulig å være så egoistisk!!!

Gudskjelov hadde vi andre ting å ta tak i, men jeg hadde
sett for meg platting på plass iløpet av helgen. 

Ha en fin, fin fredags kveld:-)

1 kommentar:

  1. Hei!
    For noen vakre bilder, sånne hager skulle man hatt:)
    Helt utrolig at noen ikke kan orden opp med ting når de skal!

    Ha en strålende helg

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...