onsdag 16. mai 2012

Hexagon fliser


Foto:Ebay



Et av favoritt badene mine

For lenge lenge siden hadde jeg et innlegg om
 Hexagon fliser, kan se nærmere HER.
Synes dere bare er super lekkre!!
Badet jeg har tenkt disse på er fortsatt på to-do-listen.
Jeg fant disse flisene på ebay.com, sendte mail til noen
 av forhandlerene men noen svarte ikke og noen ville ikke sende til Norge.
Så foreløpig er dette prosjektet lagt på is, men IKKE GLEMT:-)

Jeg har spurt i flere flisbutikker om disse finnes i Norge,
 men svaret er nei. Da har jeg lurt på hvorfor, svaret er at det er
 så få som spør etter de- dette gjelder generelt hvit marmor og
 derfor er det kostbart å ta det inn til Norge.
Så damer vi må kjøpe mer marmor, hvit marmor!,

Bærre lækkert.

Stortsett alle kjøkkenene jeg liker er det marmor benkeplater på.
 Jeg har valgt noe annet på kjøkkenet vårt pga budsjett,
men lever i drømmen at jeg skal få det på badet.

Noen som har tips å komme med rundt hvit marmor,
mottas de med stor takk.

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Ønsker deg en strålende 17 Mai:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så morsomt å lese at noen andre også er frustrert over hvor lite det er av carrera marmor i Norge;) hehe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...