torsdag 31. mai 2012

Vel overstått dag


Alle tre i seng, og eldste prinsessa er stor fornøyd med dagen.
Fått alt hun ønsket seg bortsett fra 1 ting, var hennes kommentar om dagen.
Så da kan ma vel kalle det en vellykket dag:-)

Selv om dette har vært en flott dag, gleder mor seg litt ekstra til imorgen.
For (trommelvirvel) da skal jeg på neste alene overnattingstur.
Skal til Oslo og ha en jentekveld sammen med en helt herlig gjeng,
 vi har det alltid så utrolig moro sammen så jeg tror ikke dette blir noe unntak.
 Det blir første gang jeg er borte fra minste frøkena mer enn et par timer.
( Tror Husbonden har litt blandede følelser ang denne dagen/natten)
Men jeg er ikke helt alene, eldste prinsessa skal ligge over hos en vennine,
 og jeg tror hun gleder seg minst like mye som meg.
 Jeg ser frem imot at når jeg legger meg,( noe som jeg tviler på blir tidlig!!!) 
 så skal jeg SOVE og det UTEN forstyrrelser, helt fantastisk.
 Skal banne på at bekkensmertene kommer til å bli
 så intense at jeg ikke får sove(bank i bordet eller på tre).
Takket være mine 3 små har jeg slitt med bekkensmerter siden 2004!

Når jeg tenker etter har jeg faktisk ikke sovet en helt natt siden 2010,
jeg overdriver faktisk ikke. Herregud høres ut som et skikkelig puslete krek,
 men langt derifra er ikke klaging- kun oppsummering. 

Bildet ovenfor er utsikten fra stua, mens solen går ned.

Takk for denne dagen! 
Har du tenkt over det, den kommer ALDRI igjen, 
litt sentimental mamma kommentar. 

God kveld, tv-titting resten av kvelden.

Houston, I'm logging off...for now. 
(merkelig humør idag gitt:-)

3 kommentarer:

  1. Hei igjen du:)
    For et nydelig bilde:)
    Så flott at dere har hatt en god dag:)
    Du får kose deg masse på jente-tur:)
    Ha en strålende helg

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Hei vennen :)

    Det høres ut som herlig bursdag :) Vellykket :)
    Og den helga di høres bare så herlig ut! Slike jentekvelder, og jenteturer, er så nødvendig - og såå moro! :) Kos deg masse :)

    Nydelig bilde du har tatt, så stilig at du har fått frem solstrålene slik - vakkert :)

    Ha en fin kveld, og kos deg i helga:)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  3. Hei søte deg :)

    Tusen takk for så koselige hilsener hos meg :) Så snill du er :)

    Så koselig at du liker bildene mine :) Jeg kjøpte meg et nytt objektiv for noen måneder siden, og det er bare helt supert! Det er et lyssterkt objektiv (35mm 1,8f), dvs at det slipper inn veldig mye lys da jeg tar bilder :) Så jeg får en sylskarp fokus og uklar bakgrunn :) Det ble såå mye artigere å ta bilder etter jeg kjøpte det :)

    I tillegg tar jeg som regel bilder i veldig bra dagslys (så jeg slipper blitz) :) Blir bildene for mørke bruker jeg å lysne de i Photoscape :)

    Håper ikke dette ble helt "gresk" ;) Jeg er så dårlig på å forklare ;)

    Jeg syns bildene dine er helt nydelige jeg - drømmer meg alltid bort her inne hos deg :)

    Ha en fin dag, søte deg :) Og god helg :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...