onsdag 23. mai 2012

En touch av grønt






Skal si det ble skikkelig sommer temparaturer, men skal vel ikke klage.
Er bare ikke så lett med denne varmen når man har veldig små barn.
Da er reddningen et nytt hus, dagens hus er så godt isolerte så selv
om det er syden temperaturer ute er det godt svalt inne.
Igår kevld skulle lufte ut litt på rommet til turboprinsen,
 men ble bare varmere av å ha vinduet oppe.:-)
Så da har jeg prøvd ut det!
Dagen igår gikk i hundre som det fleste dager, 
bortsett fra stylingen som kryddret hverdagen min.
Bilder kommer, fikk bare tatt etter bilder og ikke før.
(Ikke så greit når man skal gjøre flere ting på en gang)

Megleren var veldig fornøyd og sa det var godt
 marked for dette her i området. Så hvem vet,
kanskje dette min fremtid?!

Da er det middags tid, blir ikke grilling noe som stod
 høyt på listen min. Blir vel sjans til grilling senere en dag.
Nå er det klargjort for å begynne å bygge plattingen, tjoho (stor jubel) 
Husbonden mente den skulle være klar iløpet av helgen, som jeg gleder meg!

Klem så lenge fra meg

2 kommentarer:

  1. Hei vennen :)

    Så fine bilder :) Er herlig anelse av grønt :) Veldig pent :)

    Men så moro, har du stylet hus som skal selges? Såå artig, det må jo være drømmejobben :)

    Herlig sommer og sol om dagen :) Blir nok snart grilling på oss og, hører liksom med det :)

    Så moro med platting - gleder meg til å se bilder :)

    Ha en fin kveld i kveldssola :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  2. Hei du:)
    Så herlig med litt grønt inne, inspirerende bilder:)
    Ja, herlig med sommer, men ikke alltid like lett med små barn.
    Blir moro å se plattingen din:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...