onsdag 23. mai 2012

Tilbaketrekking av liten lykt

Foto:Mestergrønn

Er du en av de som har kjøpt denne lykten?
 Det var jeg, og hadde ikke fått med meg denne tilbaketrekkingen.
Med sunt vet ser man at den er for liten til å ha kubbe lys i, mener jeg.
Men fint at de går ut å informerer.
Meldingen fra Mestergørnn lyder slik:

Mester Grønn trekker tilbake følgende produkt:

Bordlykt turkis liten, varenummer 139602, Kr 120,- RISIKO: Brannfare

Til tross for testing ser vi at dette produktet ikke har godt nok samsvar mellom materialet i lykten, størrelsen på lysholderen og informasjonen på produktlabel. Lykten er kun beregnet på telys, og ved andre lys som for eksempel kubbelys, blir avstanden mellom lys og brannfarlig materiale for liten. Dette kan medføre brannfare. Mester Grønn har på den bakgrunn besluttet å trekke tilbake dette produktet fra markedet. Alle kunder som har kjøpt produktet kan levere det tilbake i en Mester Grønn butikk og få pengene tilbake.

Jeg syntes fargen var så innmari fin og frisket opp,
vet ikke hvor jeg skal ha de men klarte ikke å motstå fristelsen

Info hilsen fra meg




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...