søndag 20. mai 2012

Ja, jeg har en hemmelighet






For den som har fulgt bloggen i lengere tid,
 er det ikke den største hemmeligheten. Skal se om dere får
en snikk titt imorgen,bare jeg rekker å ta fram kameraet.
Denne typen bad du ser på bildene ovenfor synes jeg bare er helt... smukk!?
Var det første ordet som datt ut av meg, så "målløs" blr jeg.
 Ser mye på nettet, men hver gang jeg ser et bad i denne stilen
hopper hjertet mitt over en takt, tuller ikke. Da stopper jeg opp litt
og legger de til i drømme mappen min.

Nå har jeg og Husbonden ferdig for kvelden etter å valset en tur,
 da snakker jeg ikke om dansen men det man gjør når man har sådd.
Kan vel si man har rullet over jorden med en betong rulle.
Så nå er det bare å vente , å vente. Men ser på værvarselet at
 det skal bli gode temperaturer til uken...
så hvem vet, plutselig er det grønt for man aner noe.

Da skal vi ta en velfortjent(i våres øyne) rolig kveld.
Tror vi faktisk ligger FORAN skjema:-)
(Klapp på skulderen!!) 

Sår klem fra meg til deg

2 kommentarer:

  1. Hei!
    For et unikt bad, likte godt badekaret:)
    Høres ut som dere fortjener en pust i sofaen nå:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Absolutt ett bad å få hjerteklapp av:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...