fredag 25. mai 2012

Dere har myyyyye å lære






For å se flere bilder fra dette lekre hjemmet, klikk HER

Satt meg ned i fred og ro for å kikke etter litt terrasse inspirasjon,
 litt usikker på hvilke farger jeg skal ha på puter og stæsj.
Klassisk hvitt/grått/ sort, eller kjøre litt freshere sommer farger
 som rosa/gult /hvitt. Livets kvaler, hihi:-)
 Setter opp døren for å lufte litt, hva er det jeg hører.
Jo, sosse gutta som har kommet seg helskinnet gjennom russetiden
 og kulern med litt drikke og grillings. Først kjenner jeg en smule misunnelse,
 den som kunne gått tilbake til 18/19 års alderen. Aahhh, tror det hadde holdt
 med en helg, jeg. Får litt partystemning i kroppen selv jeg av musikken de hører på,
 men så blir stemningen høyere og utsagnene om fremtiden,
damer, forventninger kommer frem. Åååååå dere har myyye å lære!!!!

(Ikke at jeg sitter å lytter, men er umulig å ikke høre det)

Life as you know it is O.V.E.R!!

Lykke til gutta, snakkes om 16 år:-)

Til dere andre, så blogges vi kanskje imorgen?
God fredag.

1 kommentar:

  1. Hei på deg.
    He, he...ville nok ikke vært 18-19 år jeg heller, og jeg er så enig med deg - de har mye å lære ;-)
    Fine og inspirerende bilder du deler med oss!
    Ønsker deg en riktig fin pinsehelg med sol og sommer.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...