fredag 11. mai 2012

Pack our bags


Foto:Nespyxel

Jeg visste at denne sommeren som de foregående 3 siste,
 kom til å bli lite ferieturer på meg. 
TRODDE JEG.......
Eneste planen var den årlige turen til Liseberg i Gøteborg,
 men Husbonden har vært riktig så duktig pojke
 (som Simon & Tomas bruker å si)

Så det blir tur på meg & Husbonden med
 minste frøkena (7mnd) til..
MILANO!!!!!
Er gubben sin det:-) Æ glær mæ! 
Og ikke nok med det så har vi fått
påspandert tur til Egypt på høsten.
Så nå er det bare å spare opp litt shopping budsjett.

Tusen takk for koselige bursdagshilsninger.

Da skal jeg kose meg deg siste timene av denne dagen,
 og fortsette imorgen. Da fylles huset opp.

God fredagkveld til deg som titter innom.

Klem fra Elisabeth



1 kommentar:

  1. Hei!

    Så herlig:) snill mann du har:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...