tirsdag 22. mai 2012

Det går snart rundt







.... både for meg og for plensåingen.
Vi har et lite stykke igjen bak huset med å så, men avventer litt for det
er der vi skal lage plattingen. Og endelig hadde tilhengeren kommet
på plass og materialene er nå annkommet. Igår var det virkelig god sommer temperatur
så vi holdt på i hagen til kl 23, men da kastet jeg inn håndklet, snakk om mye mygg!!!!
Og de elsker meg, mens Husbonden fløy rundt i t-skjorte og merket ingenting.

Senere idag skal nabohuset styles før visning, og i den forbindelse må
 jeg en liten shoppe runde:-) Og så skal vi se om det ikke blir en liten lur på meg.
 2/3 timer søvn om natten begynner å tære på nå kjenner jeg.
Men klarer alltids å hente frem SUPER turbomamma.
Hun er her innerst inne, må bare grave litt dypere enn vanlig.

Skal prøve å få tid til å tatt noen bilder etter stylingen,
er knapt med tid. Men skal knipse litt her og der, forhåpentligvis.

Bildene ovenfor er fra kjellerstuen, ja faktisk.
Vanligvis er kjellerstuer mørke med små vinduer, men ikke her.
 Takket være vi har skrå tomt, så kunne vi ha store vinduer og dører.
Noen kaller det sokkelhus, det ordet gir meg frysninger, sært eller hva?
Ser du ut vinduene kan du se frisk matjord rett frem,
men til venstre er det sand- her kommer plattingen. 

Bildet nederst er det jeg som har prøvd meg
som kunstner på en tapetprøve. Greit nok.

Vi snakkes

4 kommentarer:

  1. For en deilig kjellerstue du har! Så rolig og balansert! Vi må visst ha søtt blod, myggen elsker meg og... Ha en fortreffelig dag videre!

    SvarSlett
  2. For en herlig kjellerstue dere har! Så lys og delikat! Den så helt fantastisk ut. Det så godt ut å sitte der med en god bok ;-)

    Lykke til med plen og platting. Det er mye jobb, men oj så deilig når det er ferdig ;-)

    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  3. Lekkert!!!! Cam:)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så koselig å lese det du alltid skriver:) Kjellerstuen din ser bare helt fantastisk ut og den stol en drøm:)
    Lykke til videre med prosjektene:)
    Fortsatt god kveld

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...